Produkty

Producenci

Promocje

Farby akwarelowe 24 kolory z eurozawieszką (302023001)

Farby akwarelowe 24 kolory z eurozawieszką (302023001) 17.20 PLN

Walczące prowincje REBEL GRY. Losowe i przygodowe


UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
Walczące prowincje REBEL
Cena
134.85 PLN
Producent
W koszyku:

  • dostępność: do 72 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 23 *
rok wydania: pudełko,307x226 mm

Wciel się w jednego z przywódców wojskowych w burzliwych czasach Sengoku, gdy Japonia pogrążona jest w wojnie domowej! Walczące prowincje to strategiczna gra, w której rywalizujemy o kontrolę nad 11 zamkami. O możliwościach rozmieszczenia wojsk zadecydują kości, ale to karty taktyki i nasze decyzje mogą przechylić szalę zwycięstwa. Gdy bitwy wybuchają jedna po drugiej, trawiąc kraj ogniem wojny, kluczem do dominacji będzie połączenie sprytu z odrobiną szczęścia.

Na czym to polega?

Rozgrywka jest podzielona na 2 etapy: wystawienia i wojny. W pierwszym uczestnicy kolejno rozgrywają tury i zapełniają planszę żołnierzami, aby przygotować się do bitew, które pozwolą wyłonić zwycięzcę w drugiej części gry.

Wystawianie żołnierzy opiera się o rzuty kośćmi. Gracz rzuca trzema, a następnie dzieli je na dwie pule: pojedyncza kość określi, ile jednostek może wystawić, a para wskaże obszar, w którym będzie mógł to zrobić.

Zamiast wystawiać żołnierzy gracz może skorzystać z jednej z dostępnych kart taktyki. Umożliwiają one zmianę położenia wojsk i wzywanie posiłków.

Gdy wszystkie pionki żołnierzy zostaną wystawione, rozpoczyna się drugi etap gry wojna, podczas której sprawdzamy dominację w kolejnych zamkach zgodnie z ich numerami.

Dominacja na danym obszarze zapewnia nie tylko cenny żeton zamku. Oprócz niego zwycięzca otrzymuje też specjalne pionki wsparcia, które może rozmieścić na sąsiednich obszarach, by wzmocnić swoją pozycję w najbliższych starciach.

Po rozpatrzeniu wszystkich obszarów gracze sumują wartości zdobytych żetonów zamków. Zwycięży ten, kogo wynik będzie najwyższy.

Zawartość:

plansza

106 pionków

12 kart taktyki

6 kart daimyo

22 żetony zamków

4 żetony katan

12 kości

instrukcja

id=5324462 ean=3558380126270

Nowości

Wewnętrzne historie. Mózg ogarnia wszystko

Wewnętrzne historie. Mózg ogarnia wszystko 33.40 PLN

Wyprzedaż

Spinner fidget w pudełeczku

Spinner fidget w pudełeczku 3.92 PLN

Polecamy

SIKU traktor New Holland T8.391 (3273)

SIKU traktor New Holland T8.391 (3273) 163.31 PLN

Dane właściciela

"OSKAR" P.H.U.P.
Jarosław Szatko
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Telefon: +48 71 351 98 44

zabawki@zabawki.pl

PRZELEWY KRAJOWE:

mBank
Nr konta: 74 1140 2004 0000 3102 7441 6153


PRZELEWY ZAGRANICZNE:

EUR: PL51 1140 2004 0000 3012 0465 5249
PLN: PL74 1140 2004 0000 3102 7441 6153
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK