Produkty

Producenci

Promocje

Deska A4 z górnym klipem liliowa STRIGO

Deska A4 z górnym klipem liliowa STRIGO 11.58 PLN

Pierwsza gra Zwierzątka Akademia Mądrego Dziecka gra EGMONT (5908215010614) GRY. Inne


UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
Pierwsza gra Zwierzątka Akademia Mądrego Dziecka gra EGMONT (5908215010614)
Cena
42.87 PLN
Producent
Indeks katalogowy
5908215010614
W koszyku:

  • dostępność: do 72 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 37 *
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu:
- naukę nazw kolorów
- naukę nazw zwierzątek
- naukę kształtów poprzez mowę i dotyk
- ćwiczenie zmysłu dotyku
- ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)
- rozwijanie interakcji społecznych

Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.

Grę można wykorzystać na kila sposobów:
1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)
2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)
3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)


Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.

Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.

Elementy gry:
- 5 plansz zwierzątek
- 20 kafelków z figurami
- 1 płócienny woreczek

Wiek graczy: 2+
Liczba graczy: 2-4 osoby
id=2198071 ean=5908215010614

Nowości

Strażnik miecza audiobook

Strażnik miecza audiobook 46.97 PLN

Wyprzedaż

Spinner FIGER TIP GYRO w stylu Ninja 7cm w pudełku

Spinner FIGER TIP GYRO w stylu Ninja 7cm w pudełku 6.09 PLN

Dane właściciela

"OSKAR" P.H.U.P.
Jarosław Szatko
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Telefon: +48 71 351 98 44

zabawki@zabawki.pl

PRZELEWY KRAJOWE:

mBank
Nr konta: 74 1140 2004 0000 3102 7441 6153


PRZELEWY ZAGRANICZNE:

EUR: PL51 1140 2004 0000 3012 0465 5249
PLN: PL74 1140 2004 0000 3102 7441 6153
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK