Produkty

Producenci

Promocje

Francuskie szydełko - grzybek dziewiarski

Francuskie szydełko - grzybek dziewiarski 33.84 PLN

Warlock: Podręcznik Główny GRY. Strategiczne i logiczne


UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
Warlock: Podręcznik Główny
Cena
138.12 PLN
Producent
W koszyku:

  • dostępność: do 72 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 7 *
rok wydania: twarda,244x180 mm

Warlock to niesamowita przygoda w mrocznym i nieco satyrycznym świecie Królestwa. Warlock! jest grą fabularną. To znaczy, że najważniejsza jest tutaj opowieść. Dlatego Gracze mogą szybko stworzyć (lub wygenerować losowo) bohaterów i ruszyć ku wyzwaniom przygotowanym przez Prowadzącego. Mechanika pomoże im wspólnie stworzyć historię w klimacie błota, krwi, potworów i bogów. Charaktery bohaterów poddamy próbie. Zostaną zmuszeni do wykazania się odwagą, a jeśli nie nią, to swoim szczęściem! Uzbrojeni nie tylko w postarzały, brudny ekwipunek, ale też w szereg umiejętności oraz talentów, spróbują przetrwać spotkanie z ohydnymi arachnidami, zwierzoludźmi czy nekromantami.

JESTEŚMY LUDEM KRÓLESTWA.

Gracze wcielą się w przedstawicieli różnych ras i profesji: górników, hazardzistów, hieny cmentarne, najemników, szczurołapów, uczniów czarodzieja czy astrologów i mistrzów pieczenia niziołczych ciast (nie pytajcie, co do nich dodają!).

Bohaterowie przepędzeni z bezpiecznych czterech ścian (albo tuneli pod miastem czy z cmentarzy) przez ojcowskie wydziedziczenie, niesłuszne oskarżenie władz (podkreślamy: niesłuszne!), szalony romans, zadarcie z jeszcze większym szulerem - wyruszają na szlak w poszukiwaniu chwały, złota albo zemsty.

MECHANIKA WSPIERAJĄCA SESJĘ.

Łatwo przyswajalne zasady są esencją Warlocka. Każdy moduł zawarty w podręczniku ma za zadanie wspierać to, o czym gra traktuje. Podstawowy test tłumaczymy w następujący sposób: Jeśli postać próbuje w jakiś sposób wpłynąć na otoczenie i wystawia siebie na zagrożenie, należy wykonać test umiejętności. Rzucamy k20 i dodajemy umiejętność. Jeśli wynik jest równy 20 lub wyższy - mówimy, że test zdano!

id=4612270 ean=9788367015356

Nowości

Mój pierwszy tablet. Podstawy matematyki, pierwsze

Mój pierwszy tablet. Podstawy matematyki, pierwsze 39.12 PLN

Wyprzedaż

Polecamy

Dane właściciela

"OSKAR" P.H.U.P.
Jarosław Szatko
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Telefon: +48 71 351 98 44

zabawki@zabawki.pl

PRZELEWY KRAJOWE:

mBank
Nr konta: 74 1140 2004 0000 3102 7441 6153


PRZELEWY ZAGRANICZNE:

EUR: PL51 1140 2004 0000 3012 0465 5249
PLN: PL74 1140 2004 0000 3102 7441 6153
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK