Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem

Produkty

Producenci

Promocje

Pistolety na wodę 2szt MIX

Pistolety na wodę 2szt MIX 5.67 PLN

Nie, dziękuję REBEL GRY. Karty i gry karciane


UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
Nie, dziękuję REBEL
Cena
44.93 PLN
Producent
W koszyku:

  • dostępność: do 72 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 5 *
rok wydania: pudełko,124x101 mm

Wszystkim nam czasem zdarza się wstać z łóżka lewą nogą i przez resztę dnia mieć pecha, prawda? To właśnie spotkało biedaka, którego losy zainspirowały tę grę. Obudziwszy się po wypełnionej koszmarami nocy, tuż przed nosem ujrzał siedzącego na poduszce pająka. Gdy podczas prowadzenia samochodu zobaczył, że wyprzedziło go jego własne tylne koło, zaczął podejrzewać, że to nie będzie dobry dzień...

Nie, dziękuję to prosta i emocjonująca gra karciana, w której starasz się za wszelką cenę unikać nieszczęść, rozsądnie gospodarując ograniczonymi zasobami żetonów. Zachowaj czujność, gdy widzisz, że karta na środku stołu przedstawia sytuację, w którą nie chcesz się wpakować. Możesz wydać żeton, by uniknąć nieszczęścia, albo zacisnąć zęby i położyć tę kartę przed sobą. Zebrane nieszczęścia dają punkty ujemne, a zachowane żetony dodatnie. Zwycięży ten, kto na koniec gry będzie miał najmniej tych pierwszych. Udało mu się przeżyć dzień pełen nieszczęśliwych wypadków bez większych konsekwencji!

Na czym to polega?

  1. Na początku zabawy każdy z uczestników otrzymuje taką samą liczbę żetonów. Od tej pory trzymamy je ukryte przed pozostałymi jeśli przeciwnicy chcą wiedzieć, ile ich mamy, muszą bacznie obserwować sytuację przy stole i zapamiętywać podejmowane przez nas decyzje.
  2. Pierwszy gracz odkrywa wierzchnią kartę ze stosu przedstawia ona nieszczęście o określonej wartości punktów ujemnych. W tym momencie musi zdecydować: albo położy na karcie jeden ze swoich żetonów i w ten sposób uniknie nieszczęścia, albo weźmie kartę i zmierzy się z konsekwencjami.
  3. Jeśli dana osoba zdecyduje się wydać jeden ze swoich żetonów, przed dylematem staje gracz po lewej. W ten sposób runda toczy się wokół stołu, dopóki ktoś nie zdecyduje się na wzięcie karty (dylemat może zatem do nas wrócić, nawet kilkukrotnie).
  4. Gdy któryś z graczy decyduje się wziąć kartę, zabiera również wszystkie znajdujące się na niej żetony. Następnie odkrywa następną kartę z talii i staje przed tym samym wyborem: użyć żetonu, żeby uniknąć nieszczęścia, czy wziąć nową kartę.
  5. Każda karta, którą masz przed sobą, jest warta określoną na niej liczbę punktów ujemnych. Można ją jednak zredukować, zbierając wartości układające się w ciąg następujących po sobie liczb. W takim ciągu liczy się tylko karta o najniższej wartości!
  6. Gra kończy się, gdy ktoś weźmie ostatnią kartę ze środka stołu. Uczestnicy podliczają punkty i porównują wyniki; zwycięża osoba, która zgromadziła najmniej punktów ujemnych.

Zawartość:

  • 55 żetonów
  • 33 karty
  • instrukcja

id=5212191 ean=5902650619661

Nowości

Vitello. Vitello kopie dziurę

Vitello. Vitello kopie dziurę 21.00 PLN

Wyprzedaż

Spinner metalowy trójskrzydłowy prosty w pudełku

Spinner metalowy trójskrzydłowy prosty w pudełku 6.75 PLN

Polecamy

Dane właściciela

"OSKAR" P.H.U.P.
Jarosław Szatko
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Telefon: +48 71 351 98 44

zabawki@zabawki.pl

PRZELEWY KRAJOWE:

mBank
Nr konta: 74 1140 2004 0000 3102 7441 6153


PRZELEWY ZAGRANICZNE:

EUR: PL51 1140 2004 0000 3012 0465 5249
PLN: PL74 1140 2004 0000 3102 7441 6153
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK