Produkty

Producenci

Promocje

Niewidzialny człowiek. Audiobook

Niewidzialny człowiek. Audiobook 19.56 PLN

Gra magnetyczna Chińczyk ze spinnerem Jednorożce GRY. Losowe i przygodowe


UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
Gra magnetyczna Chińczyk ze spinnerem Jednorożce
TOWAR JEST NIEDOSTĘPNY !!!
(Co to oznacza?)
Cena
60.90 PLN
Producent
W koszyku:

  • dostępność: do 72 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 2 *
rok wydania: pudełko,188x189 mm

Gra magnetyczna w formie rozkładanej książeczki to świetna zabawa dla każdego malucha. Poręczna forma rozkładanej książeczki doskonale sprawdza się nie tylko w domu, ale również w podróży. Chińczyk w wersji magnetycznej polubi cała rodzina. Dużym atutem gry jest spiner, który pełni rolę kostki do rzucania. Gracze kręcą strzałką w kole i zgodnie z wylosowaną liczbą poruszają się swoim pionkiem magnetycznym po planszy.

Zapoznaj się z zasadami, graj i wygrywaj.

ZASADY I ROZGRYWKA:

Każdy gracz ma 4 pionki tego samego koloru. Wybierz kolor i umieść swoje 4 pionki na polu z rysunkiem (duże pole w kolorze twojego pionka). Uwaga: w każdym kolorze jest zapasowy pionek. Wszyscy kręcą kołem, a ten z najwyższym numerem rozpoczyna grę.

Kiedy wypadnie 6, możesz wejść do gry i postawić pionek na polu startowym. Możesz ponownie zakręcić.

Jeśli ponownie wypadnie 6, możesz wybrać: czy chcesz umieścić nowy pionek w grze, czy przesunąć swój pionek na planszy. Możesz ponownie zakręcić kołem.

Jeśli wylądujesz na polu już zajętym przez pionek przeciwnika, możesz go zbić i musi on wrócić na pole z rysunkiem. Musi wypaść 6 zanim ten pionek będzie mógł ponownie wejść na planszę.

Jeśli wylądujesz na żółtym polu musisz zabrać swój pionek na tęczę, a następnie musisz przejść przez tęczę dodatkową ścieżką. Po przejściu tej ścieżki wracasz pionkiem na pole gry i umieszczasz go na zielonym polu (obok żółtego pola, na którym byłeś poprzednio). Stamtąd możesz kontynuować grę.

Czasami tęcza może być również drogą ucieczki przed innymi graczami, którzy zbliżają się do ciebie i mogą odesłać cię z powrotem na początek gry.

Kto pierwszy wprowadzi swoje 4 pionki do domu (4 kolorowe pola na końcu drogi), wygrywa grę. Na każdym z tych pól jest miejsce na jeden pionek. Aby zakończyć grę na tym polu, musi wypaść dokładnie odpowiednia liczba. Jeśli to się nie powiedzie, kolejny pionek będzie musiał zostać przesunięty, pod warunkiem, że gracz ma inny pionek w grze.

id=4948325 ean=5414561822127

Nowości

Lusterko (12szt)

Lusterko (12szt) 85.10 PLN

Wyprzedaż

Spinner metalowy dwuskrzydłowy w metalowym pudełku

Spinner metalowy dwuskrzydłowy w metalowym pudełku 6.77 PLN

Polecamy

XL Safari Ltd 261429 Skrzypłocz skala 1:3,8 18x9cm

XL Safari Ltd 261429 Skrzypłocz skala 1:3,8 18x9cm 35.96 PLN

Dane właściciela

"OSKAR" P.H.U.P.
Jarosław Szatko
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Telefon: +48 71 351 98 44

zabawki@zabawki.pl

PRZELEWY KRAJOWE:

mBank
Nr konta: 74 1140 2004 0000 3102 7441 6153


PRZELEWY ZAGRANICZNE:

EUR: PL51 1140 2004 0000 3012 0465 5249
PLN: PL74 1140 2004 0000 3102 7441 6153
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK