Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem

Produkty

Producenci

Promocje

Wiedźmin 4 - Czas pogardy Audiobook

Wiedźmin 4 - Czas pogardy Audiobook 57.90 PLN

Gra i układanka logiczna Tęcza GRY. Strategiczne i logiczne


UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
Gra i układanka logiczna Tęcza
Cena
144.99 PLN
Producent
W koszyku:

  • dostępność: do 72 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 5 *
rok wydania: pudełko,222x229 mm

Drewniana gra i układanka logiczna z kolorowymi kartami zadań. Gracz ma za zadanie ułożyć z drewnianych klocków rozmaite konstrukcje 2D lub 3D odtwarzając rysunki przedstawione na kartach. Gra ćwiczy spostrzegawczość , pamięć, refleks. Zadania z kart można układać samodzielnie albo grać z przyjaciółmi układając na czas to samo zadanie " kto pierwszy ten lepszy" lub każdy losuje kartę z dowolnego stopnia trudności.

Polecamy: Grajcie o zwycięstwo kart- przykładowa rozgrywka poniżej.

Zestaw zawiera: 64 drewniane elementy tęczy, 40 dwustronnych kart (razem 80 zadań) 4 stopnie trudności.

Wiek 6+

Przygotowanie gry:

1. Każdy z graczy otrzymuje zestaw tęczy każdego koloru.

2. Karty potasuj i połóż na środku stołu.

Cel gry:

1. Zadaniem gracza jest ułożenie elementów tęczy zgodnie z rysunkiem na karcie. Kto pierwszy ułoży wzór poprawnie zaklepuje kartę i bierze ją do siebie. Gracz, który jako pierwszy uzbiera 10 kart wygrywa rozgrywkę.

Etapy gry:

1. Jeśli chcesz rozegrać trudniejszą partię graj kartami z 3 lub 4 kropkami. Jeśli chcesz rozegrac łatwiejszą partię graj kartami z 1 lub 2 kropkami.

2. Dowolny gracz odkrywa pierwszą kartę ze stosu. Każdy z graczy stara się szybko ułożyć elementy tęczy zgodnie z rysunkiem na odkrytej karcie. Gracz, który ułoży prawidłowo wzór jako pierwszy zaklepuje kartę, wygrywa rundę i zabiera kartę do siebie

3. Wzory z linią na kartach należy stawiać na stole, a wzory bez linii układać płasko na stole.

4. Karna karta. Jeśli gracz zaklepał kartę ale zrobił to za wcześnie lub ułożony przez niego wzór jest niezgodny z rysunkiem na karcie wówczas musi oddać jedną ze swoich kart. Oddaną kartę oraz pierwszą kartę ze stosu należy położyc pod spód stosu i rozpocząć kolejną rundę. Jeśli gracz nie ma jeszcze swoich kart , to traci kolejkę.

5. Wspólnie oglądajcie swoje układanki i sprawdzajcie zgodność ze wzorem na karcie.

id=4660650 ean=8717775443728

Nowości

Balon foliowy Serce 61cm biały

Balon foliowy Serce 61cm biały 5.09 PLN

Wyprzedaż

Spinner metalowy trójskrzydłowy prosty w pudełku

Spinner metalowy trójskrzydłowy prosty w pudełku 6.75 PLN

Polecamy

SIKU ŚMIECIARKA 1:50 (2938)

SIKU ŚMIECIARKA 1:50 (2938) 139.97 PLN

Dane właściciela

"OSKAR" P.H.U.P.
Jarosław Szatko
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Telefon: +48 71 351 98 44

zabawki@zabawki.pl

PRZELEWY KRAJOWE:

mBank
Nr konta: 74 1140 2004 0000 3102 7441 6153


PRZELEWY ZAGRANICZNE:

EUR: PL51 1140 2004 0000 3012 0465 5249
PLN: PL74 1140 2004 0000 3102 7441 6153
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK