Produkty

Producenci

Promocje

Rękawice robocze STANLEY Jr (T014-SY)

Rękawice robocze STANLEY Jr (T014-SY) 39.11 PLN

REBEL Gra Hokito (PL) (GXP-889609) GRY. Inne


UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
Gra Hokito (PL) (GXP-889609)
Cena
94.67 PLN
Producent
Indeks katalogowy
GXP-889609
W koszyku:

  • dostępność: do 48 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 20 *

Cosmoludo: Hokito
Niebanalny pojedynek dwóch umysłów

Przejmuj kontrolę nad stosami przeciwnika, twórz mosty i ścieżki, by osiągnąć strategiczne cele, a przede wszystkim działaj tak, by skończyć grę z jak największą liczbą punktów!

Cosmoludo: Hokito to abstrakcyjna gra logiczna dla dwóch osób, w której poruszamy pionkami po planszy, by tworzyć i przejmować jak najbardziej opłacalne stosy. Każda rozgrywka to zupełnie nowe wyzwanie, którego poziom trudności w pełni zależy od tego, jak zaawansowani są uczestnicy.

Na czym to polega?

  • W Hokito gramy na planszy złożonej z 36 pól. Na samym początku każdy z graczy rozkłada losowo swoje pionki, zapełniając 3 rzędy po swojej stronie planszy.
  • Uczestnicy na zmianę rozgrywają swoje tury, w których poruszają własnymi pionkami lub stosami, które kontrolują (czyli takimi, które mają na wierzchu ich pionek).
  • Jeśli gracz zdecyduje się poruszyć pojedynczym pionkiem, musi zakończyć ruch na innym pojedynczym pionku, a jeśli stosem - na innym stosie.
  • W grze występują pionki w trzech rodzajach oznaczone od 1 do 3. Wartość pionka wskazuje, ile skoków wykonamy nim lub znajdującym się pod nim stosem, kiedy zdecydujemy się go poruszyć. 1 to pojedynczy skok, 2 to dokładnie dwa skoki itd.
  • Skok wykonuje się do pierwszego zajętego pola w wybranym kierunku, w linii prostej. Liczba mijanych po drodze pustych pól nie ma znaczenia. Kierunek można zmieniać tylko pomiędzy skokami, a ścieżka ruchu pionka w jednej turze nie może się przeciąć.
  • W ten sposób gramy do momentu aż jeden z uczestników nie będzie mógł wykonać żadnego ruchu, a następnie podliczamy punkty. Pojedyncze pionki są warte tyle, ile wynosi ich oznaczenie wartości. Stosy kontrolowane przez gracza dają wynik wartości wierzchniego pionka pomnożonej przez liczbę żetonów w stosie.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • To nie lada gratka dla wszystkich fanów abstrakcyjnych gier logicznych takich jak szachy, warcaby czy go.
  • Mnogość dostępnych możliwości, zwłaszcza na początku gry, sprawia, że sytuacja na planszy jest niezwykle zmienna, a przeciwnik zawsze może zaskoczyć nas niezwykle zmyślnym zagraniem.
  • Dzięki prostym zasadom szybko wytłumaczysz grę nowym osobom, a neutralny klimat pozwoli połączyć przy wspólnym stole przedstawicieli różnych pokoleń.
  • Abstrakcyjne wyzwania świetnie sprawdzą się zarówno dla dzieci, by wspierać rozwój logicznego myślenia i przewidywania ruchów przeciwnika, jak i dla dorosłych oraz seniorów jako prewencja zaburzeń pamięci.
id=4630649 ean=3770015431003

Nowości

Piesek robot interaktywny zdalnie sterowany

Piesek robot interaktywny zdalnie sterowany 127.05 PLN

Wyprzedaż

Spinner fidget w pudełeczku

Spinner fidget w pudełeczku 3.92 PLN

Polecamy

REBEL GRA DOBBLE (GXP-511224)

REBEL GRA DOBBLE (GXP-511224) 48.83 PLN

Dane właściciela

"OSKAR" P.H.U.P.
Jarosław Szatko
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Telefon: +48 71 351 98 44

zabawki@zabawki.pl

PRZELEWY KRAJOWE:

mBank
Nr konta: 74 1140 2004 0000 3102 7441 6153


PRZELEWY ZAGRANICZNE:

EUR: PL51 1140 2004 0000 3012 0465 5249
PLN: PL74 1140 2004 0000 3102 7441 6153
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK