Produkty

Producenci

Promocje

PORTAL GAMES Gra Piątka (GXP-830261) GRY. Inne


UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
Gra Piątka (GXP-830261)
Cena
93.19 PLN
Producent
Indeks katalogowy
GXP-830261
W koszyku:

  • dostępność: do 48 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 20 *

Piątka to szybka, kolorowa gra imprezowa dla 2-8 graczy. Znajdziecie tu wszystko, czego potrzeba do rozkręcenia planszówkowego wieczoru: proste zasady, konieczność przejrzenia przeciwników i pięknie wykonane, customowe kości zaprojektowane przez Silly Jellie, twórczynię grafik do Coatla. Gra składa się z dwóch rund, w czasie których każdy z was będzie musiał stworzyć skojarzenie dla każdej z pięciu par kości. Za każde takie skojarzenie otrzymacie 1 punkt, chyba że nie zostanie ono zaakceptowane przez pozostałych graczy. Ale uwaga! Jeżeli uda wam się stworzyć takie samo skojarzenie jak któryś z waszych przeciwników, otrzymacie za nie aż 2 punkty. Wielkie umysły myślą podobnie!

Znajdź skojarzenia

i stwórz połączenia! Co może pasować do drapieżnika i sawanny? Lew, gepard, a może krokodyl? Baśń i woda? Może Mała Syrenka? A owoc i część ciała? No pewnie, że jabłko Adama! Tylko nie kombinuj zbyt mocno! Lepiej, żeby ktoś inny wpadł na to samo co ty. Wtedy dostaniesz więcej punktów!

Przygotowanie

Na początku niech każdy z was weźmie jedną kartkę z notatnika i zaopatrzy się w długopis. Następnie wybierzcie po jednej Płytce Słów i jednej kości z każdego koloru, Płytki umieśćcie na środku stołu, a niewykorzystane Kości i Płytki odłóżcie do pudełka. Teraz rzućcie pięcioma kośćmi i dopasujecie każdą z nich do pola na Płytce, zgodnie z kolorem i symbolem. Na końcu umieśćcie klepsydrę obok Płytek Słów. Skojarzenia czas zacząć!

Przebieg gry

Obróćcie klepsydrę i do dzieła! Teraz każdy z was ma 3 minuty, by znaleźć skojarzenia dla każdej z 10 możliwych kombinacji Kości. Żółta Kość znajduje się pod hasłem Woda, a Czerwona pod hasłem Baśnie i legendy. To co, może Mała Syrenka? Jeśli wpadniecie na jakieś skojarzenie, szybko zapiszcie je swojej kartce Notatnika. Kiedy czas dobiegnie końca, sprawdźcie, ile otrzymaliście punktów.

Punktacja i zakończenie

Każdy z was czyta kolejno swoje 10 skojarzeń, następnie dla każdego z nich wszyscy gracze głosują: tak lub nie. Skojarzenia, które uzyskały więcej głosów na tak, zostają dopuszczone, a za każde takie gracz otrzymuje 1 punkt. I teraz najlepsze: jeżeli co najmniej dwóch graczy stworzyło takie samo skojarzenie, każdy z nich otrzymuje za nie aż 2 punkty. Po odczytaniu wszystkich skojarzeń odwróćcie Płytki Słów i rozegrajcie drugą rundę dokładnie w taki sam sposób. Na końcu wygrywa gracz z największą liczbą punktów. Jeżeli jest remis, wygra ten z was, który będzie miał najwięcej Pasujących skojarzeń!

Atuty:

  • Szybka, kolorowa gra imprezowa, bazująca na rzutach kośćmi i przewidywaniu przeciwników;
  • Pięknie wykonane komponenty z customowymi kośćmi na czele, zaprojektowane przez Silly Jellie (Coatl);
  • Spora regrywalność dzięki dwóm zestawom Kości i Płytkom Słów.
id=3144797 ean=5902560384871

Nowości

Dekoracje samoprzylepne motyle 38x23mm 4szt

Dekoracje samoprzylepne motyle 38x23mm 4szt 7.58 PLN

Wyprzedaż

Spinner FIGER TIP GYRO w stylu Ninja 7cm w pudełku

Spinner FIGER TIP GYRO w stylu Ninja 7cm w pudełku 6.09 PLN

Polecamy

Klocki 'mini waffle' konstruktor 500 el. (GXP-665105)

Klocki 'mini waffle' konstruktor 500 el. (GXP-665105) 290.94 PLN

Dane właściciela

"OSKAR" P.H.U.P.
Jarosław Szatko
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Telefon: +48 71 351 98 44

zabawki@zabawki.pl

PRZELEWY KRAJOWE:

mBank
Nr konta: 74 1140 2004 0000 3102 7441 6153


PRZELEWY ZAGRANICZNE:

EUR: PL51 1140 2004 0000 3012 0465 5249
PLN: PL74 1140 2004 0000 3102 7441 6153
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK