Produkty

Producenci

Promocje

Teczka A4 koperta z suwakiem czarna

Teczka A4 koperta z suwakiem czarna 9.27 PLN

Gra planszowa Pociąg Inków GRY. Losowe i przygodowe


UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
Gra planszowa Pociąg Inków
Cena
89.83 PLN
Producent
W koszyku:

  • dostępność: do 72 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 3 *
rok wydania: pudełko,230x261 mm

Rodzinna gra planszowa wzorowana na tradycyjnej grze GĘŚ. Zadaniem graczy jest dotarcie do środka planszy. Po drodze znajdują się pola, które skrywają polecenia i zadania. Powodzenia!

W zestawie znajduje: plansza (do złożenia z 7 dużych puzzli) o wymiarach 35 x 35 cm , 4 kolorowe drewniane pionki papugi, drewniana kostka, instrukcja w języku polskim.

Gra Pociąg Inków to nie tylko wspaniała zabawa dla najmłodszych dzieci, ale również świetny prezent na urodziny zapakowany w piękne, ręcznie wykonane pudełko.

Wiek: 4+

Przykładowy scenariusz gry i znaczenie pól na planszy:

Przygotowanie gry :

Każdy z graczy losuje lub wybiera swojego pionka. Układacie planszę składającą się z 7 dużych puzzli. Rozpoczyna najmłodszy gracz. Rzuca kostką i przesuwa się o tyle pól ile wyrzucono oczek na kostce. Kolejny gracz to gracz zgodnie ze wskazówkami zegara.

Rozgrywka:

Każdy gracz przesuwa swój pionek o tyle pól ile oczek wyrzucił na kostce. Pionki mogą być na tym samym polu, ale bądź ostrożny, ponieważ jeśli wylądujesz na polu z jednym z następujących symboli, na szlaku Inków wydarzy się coś specjalnego!

- Iguana (pola 14 i 24): iguana mówi Ci, którą drogą iść, ale niestety skierowała Cię w złym kierunku, cofnij się o 1 pole.

- Brązowy wąż (pola 4, 11 i 33): o Kochanie, tu jest wąż! Przyjrzyj się uważnie, zanim przejdziesz dalej, pomiń 1 turę.

- Czerwony wąż (pola 19, 27 i 39): jesteś ścigany przez czerwonego węża - cofnij się o 2 pola, aby uciec.

- Lama (pola 2 i 12): lama pomaga Ci w drodze przesuń pionek o 1 pole przodu.

- Pancernik (pola 5, 16 i 30): to zwierzę pancerne strzeże Twojej podróży przesuń pionek o 2 pola do przodu.

- Tukan (pola 7, 22 i 35): ten wesoły tukan leci naprzód, wskazując drogę, przesuwając Cię o 3 pola do przodu.

Zwycięzca:

Pierwszy gracz, który pokona wszystkie przeszkody i dotrze do środkowego pola na planszy, wygrywa (nie musisz rzucać dokładnej liczby oczek, aby zakończyć).

id=4949844 ean=5414561822028

Nowości

Opowieści o kolorach

Opowieści o kolorach 41.89 PLN

Wyprzedaż

Spinner metalowy trójskrzydłowy prosty w pudełku

Spinner metalowy trójskrzydłowy prosty w pudełku 6.75 PLN

Dane właściciela

"OSKAR" P.H.U.P.
Jarosław Szatko
ul. Bystrzycka 69c
54-215 Wrocław

Telefon: +48 71 351 98 44

zabawki@zabawki.pl

PRZELEWY KRAJOWE:

mBank
Nr konta: 74 1140 2004 0000 3102 7441 6153


PRZELEWY ZAGRANICZNE:

EUR: PL51 1140 2004 0000 3012 0465 5249
PLN: PL74 1140 2004 0000 3102 7441 6153
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK