płatności
Produkty
ZABAWKOWY ZAWRÓT GŁOWY AKCESORIA DO PAKOWANIA ART. BIUROWE ART. DZIECIĘCE ART. SZKOLNE I PAPIER BAŃKI MYDLANE BATERIE DLA CHŁOPCÓW DLA DZIEWCZYNEK DO ZABAWY W LEKARZA DO ZABAWY W DOM Do ZABAWY W PIASKU DO ZABAWY W SKLEP Do ZABAWY W WODZIE FIGURKI GRY INNE INSTRUMENTY IT KARNAWAŁ KATALOGI KLOCKI KLOCKI LEGO KONSOLE I GRY KREATYWNE LALKI MODELE NOTEBOOKI DZIECIĘCE OGRODOWE PLUSZAKI PŁYTY, KOLOROWANKI I KSIĄŻECZKI PUZZLE ROWERKI, JEŹDZIKI i POJAZDY RTV SAMOCHODY I POJAZDY TELEFONY ZABAWKI DO LAT 5 ZABAWKI DREWNIANE INTERAKTYWNE I ELEKTRONICZNE ZABAWKI SPORTOWE ZWIERZĘTA NIEUSTALONE
Producenci
Promocje
CLEMENTONI 104 EL. Przygoda Mickiego (27827 CLEMENTONI) CLEMENTONI 104 EL. Przygoda Mickiego (27827 CLEMENTONI) 15.80 PLN
szt. w koszyku
odejmij 1 dodaj 1
Pokaz wszystkie produkty pozycje w koszyku: 0 koszyk Przejdź

INNI REBEL Gra Dixit (16721) GRY Strategiczne i logiczne



UWAGA: Zdjęcia i filmy mogą przedstawiać różne warianty produktu. Cena odpowiada jednostce miary.
REBEL Gra Dixit (16721)
Cena 121.60 PLN
Producent   INNI
Indeks katalogowy 16721
W koszyku:
szt. w koszyku
odejmij 1 dodaj 1
Uwagi:
Polecamy
  • dostępność: do 48 h roboczych od momentu potwierdzenia (co to oznacza?)
  • ilość dostępna: 77 *
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.

Wymiary:
op. 27,7x5,6x27,7 cm
Zobacz inne zabawki tego typu:
Polecamy
GRY  »  Strategiczne i logiczne
INNI
id=792252 ean=3558380022473
SOY LUNAPAPOSAFARIBULLYLANDCOLLECTASCHLEICHTISSOTOYSTACTICSTARPAK.MAISTOHAPECZUCZUCUBICFUNCASTORLANDSMARTMAJORETTEMONSTER HIGHWOODYLANDEICHHORNEDUCADICKIEEGMONTSMILYCRAYOLAQUERCETTIGORMITILISCIANIGIOCHISIMBAVTECHTOY STORYGEOMAGZHU ZHU PETSHELLO KITTYCLEMENTONIEPEEBAKUGANCOBILEGO STAR WARSBOB BUDOWNICZYDROMADERWELLYBBURAGOMEGA BLOKSPARKER GRYMBHOT WHEELSTHOMAS & FRIENDSPLAY-DOHBARBIEMY LITTLE PONYCARSKUBUŚ PUCHATEKDISNEYNODDYSCOOBY-DOOSPIDER-MANBEN 10POWER RANGERSTRANS FORMERSADAMIGOALEXANDERBANDAIBĄCZEKECOIFFIERFISHER PRICEGRANNAHASBROINTEXLEGOLITTLE TIKESMARIO-INEXMATTELMEHANOMGAMOCHTOYSNINASIKUSMOBYTHINK FUNTOMYTREFL
Wyszukiwanie

Cena: 
Logowanie
Login:
Hasło:

Wyprzedaż
MONSTER HIGH -SKARBONKA PORCELANOWA TRUMNA 2 z zatyczką MONSTER HIGH -SKARBONKA PORCELANOWA TRUMNA 2 z zatyczką 5.50 PLN
szt. w koszyku
odejmij 1 dodaj 1
Polecamy
CZUCZU 150 Zagadek Czuczu 3-4 lat (4815452) CZUCZU 150 Zagadek Czuczu 3-4 lat (4815452) 16.00 PLN
szt. w koszyku
odejmij 1 dodaj 1


 
Valid HTML 4.01 Transitional   Poprawny CSS!
Google+
Obserwuj @zabawki_pl